Merhaba öncelikle çok gecmis olsun.Benim oğlumda da var alerji 1 aylıkken tespit edildi 14 aylık ama henüz geçmedi daha.Doktorunuz büyük ihtimalle emziriyorsanız sizden diyet yapmanızı isteyecektir ve alerjik mama kullanmaya başlarsınız umarım hemen geçer