Sevgili anneler 180 günümüz doldu ilk yoğurtla başladık 3 gün kuralı ile ilk gün yedi, ikinci gün biraz zor yedi, üçüncü gün idare eder.. Sonra patatese geçtik o gün ne olduysa dudaklarını kitliyor ağzını açmıyor oğlum yediremedim.. sonra havuç denedim zar zor iki kaşık yedi, bu arada nezle oldu dedim iştahı yok sanırım ama meyve filesine elma ve salatalık koydum bayıla bayıla emdi suyunu tatlı verince yiyor sebzeye ağzını kapatıyor.
Ben mi çok ısrar ediyorum acaba ne yapmam lazım sebzeleri karıştırıp mı versem? Tat olgusu gelişsin istedim ama ek gıdayı sevemedik bi türlü ya da erken mi alışır mı, her gün başka bir gıda teklif etsem düzelir mi dersiniz??
Bir de şunu soracağım oğlum elleri ayakları dışında hiç bişeyi ağzına götürmüyor sadece keyfi geldiğinde meyve filesini bile ben veriyorum ağzına bırakınca almıyor ağzına götürmüyor ne yapmam lazım lütfen bi akıl verin...!!