Renesmee
Oğlum 10 buçuk 11 aylık olduğu zaman 3 Ana öğün yapıyordu. Kalanları da zaten emziriyordum. Eğer öğlen yemediyse ya da az yediği ise bir ara öğün yapıyordum akşam da bizim de meyve yiyordu yani 3 Ana öğün bazen de 1 ara öğün yapmış oluyordu. 3 ana öğün 3 ara öğün yesin diye yazıyolar ama ben doğru bulmuyorum şahsen, yani çocuk emiyorsa ya da mama içiyorsa üstüne yemek yiyorsa, üstüne bir de ara öğün yani bu çocuğun midesi ne zaman boş kalacak. 3 A
ana 3 ara öğün fazla geleceğini düşünüyorum, biraz da çocuğa bağlı bir şey yani iki ana iki ara öğün yapması bile yeterli