Szmdc kızım 4,5 aylık doğduğndan beri aynı şeklde kusuo üç doktora götürdüm şurup da kullandım toz ilaç da ama hiçbiri fayda etmedi aksine kızımı kabız yaptı hiç mama vermedm süt koyulaştırıcı kullanmadm her emmede sütümü sağıp içine koyulaştırıcı mama koyamazdm yani bebeğin kilo alımına bak iyiyse hiç sorun etme gece boğulmasını önlemek için hep yastık kullandm doktor 30 derecelk açıyla yatması gerek dedi büyüdükçe mide kapakçığı gelişecek ve kusması da geçecek