2 buçuk ay kanayan pişik problemi yaşamış bir anne olarak söylüyorum bir sürü eczane kremi kullandık mecburiyetten ve kimyasal olduğu için kullanmanızı hiç önermem bir faydasını görmedik biz. Kaka yaptığında günde iki kere sarı kantoron yağı diğer zamanlarda bolca bepanthol kullanın sık bez değişimi ve havalandırmayla geçicektir.