Kizlar genelde actigim hiçbir başlığa cevap alamıyorum bir umut yazıyorum, 3,5 aylik bebegim emerek uyuyor ancak yakında ise baslayacagim farkli bir uyutma sekline gecmem lazim nasil ve ne yapabilirim?benimle ayni durumda olan var mi? Tecrubelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum