Ben sezaryenden bikac saat sonra rahatlikla cikmistim tuvalete..ama sonrasi icinde annem eve ciktigimiz gun bir karisim yapti bikac gun bunu ictim rahatlatmisti beni..dikis agrim olmadi kabizlik yasamadigim icin coksukur..karisimda su sekilde kuru kayisi,kuru uzumu komposto gibi yap iyice yumusamis olduklarinda blenderdan gecir posali posali tuket..bana cok iyi geldi belki seninde isine yarar canim..