Bebeğim 80 günlük, ilk 20 gün içinde nerdeyse 12 kilo vermiştim . Sütüm gayet yeterliydi. Şimdi o kilomun 3 kilo üstündeyim ve aylardır aynı sayıyor. Yediklerime biraz dikkat edeyim anında sütümde azalma oluyor? Nasıl kilo verebilirim? Veya ne zamandan sonra bunun sütümün azalmasının önüne geçebilirim. Kendimi bu şekilde beğenmiyorum. Resmen dışarı çıkmak istemiyorum bile kendime bi şey yakıştırmadığım için