İyi geceler sizden ricam bilgisi olan yazabilir mi çok tedirginim . Bebeğim yarın 3 aylık olacak . 2. Ayında kalça ultrasyona gittim alfa açısı sınırdaydı ve ortopediye yönlendirdi ortopediye gittik bir sorunu olmadığını hiç bir tedaviye gerek olmadığını belirti . Bugün tekrar kontrole çocuk doktorumuza gittik tekrardan kalça ultrasonu yapıldı , bu sefer de beta acısı yükselmis normalde 55 ve altı olması gerekirken 56 olmuş ve doktor hiç bir tedavi uygun görmedi bir ara tekrar ortopediye gidin dedi . Değerleri normal dedi ama bacaklarına bakarken kıvrımlarında farklılık var gibi dedi . Ultrasyon doktoru da hiçbir sorun yok dedi . Ne yapmalıyım endişelenmeli miyim ?