Xaomi eşim almış biraz küçük eğer ki misafire falan hazırlık yapılacaksa çok zor .Ayrıca benim eşimde kolay kosly doymuyor .Aperatif atıştırmalık şeyler için kolay güzel .Patatesi nasıl denediysem kesinlikle güzel olmuyor.Dondurulmuş patates güzel oluyor. Diğerleri se normal fırın gibi geldi .Philips arkadaşımda var çok memnun her hazırlığını onda yapmış evine gittiğimizde .Ama duman atıyor demişti . Karar sizin 🌺