Ozzleem123 Merhaba anneler adetimin üzerinden 40 gün geçti bi kaç kez kahverengi leke gördüm ara ara oluyo bu durumu yaşayan var mı?
saripapatyam2 Ozzleem123 yumurtlama dönemlerimde oluyor bende hafif şekilde… ama sizin 40 gün geçmiş adet belirtisi olabilir mi
Zeyzeytu Ozzleem123 merhaba postunuzu şimdi okudum. Bu durumları yaşadıktan sonra hamile mi çıktınız? Kahve rengi lekelenme ve adet gecikmm varda bnmde korkuyorum
Ozzleem123 saripapatyam2 belirti var ama olmadım 10gün geçti ve lekeden sonraki gün olurdum hep ama hala olmadı