Kızlar 30 yasındayım 6 ay önce bacak ağrısıyla hastanelerde buldum kendimi dayanamaz hale gelmiştim yürümek bi kenara hareket edemiyordum sonralarda bacaklarımda ceviz büyüğünde morluklar ve şişlikler çıktı ateşim 40 dereceleri bulurdu halsizdim uykuluydum hiç bişey yiyip içemiyordum 1 ayda 14 kg verdim tahliller vs sedim ve crp çok yüksek bt dede akciğerkerde leke görüldü hemen verem dediler tekrarlanan balgam testleri kan testleri sonuçlar negatif bronkoskopiyapıldı biyopsi yspıldı sonuçlar temiz wegener olabilir dediler bursaya gttim test yaptırdım sonuç negatif tabi buarada ben eskiye göre iyiyim artık bu 4 aylık bi süreç snrasında sarkeidoz dediler oda temiz en son dr verem tedavisine baslayalım buarada capada detae testi yaptır dedi onuda yaptırdım oda negatif eskiye göre çok çok iyim hatta yapılan tahlillerde sedim crp normale dönmüş ama dr um yine de ilaç kullandıeıyor bana ve gğnde 10 tane ilaç... Şimdi size sorum tabiki dr dan iyi bilecez diceksiniz ama hepsi temizken ben iyiken bukdr ilaçı kullanmaya devam mı etmeli bazen diyorum kullan bazen diyprum hepsi temizken ne gerek var offffpsikolojim bozuldu kızlar anlayın beni