Merhaba oğlum 3 temmuz doğumlu. Gece çok gazı oluyo ve ıkınmaktan ve keçi gibi ses çıkarmaktan uyumuyo tabi ben de uyumuyorum. Gece 4 gibi artık pes ediyorum ağlıyorum uykusuzluktan, gündüz uyuyim desem kuş uykusu gibi uyuyo, yardım almayan anneler uykuuszlukla nasıl başa çıkıyorsunuz? Ben tükendim artık