ozgei Kızlar bebeğim 7 aylık oldu fakat aylardır kabızlık çekiyor. Neden kaynaklanıyor olabilir yaşayan ya da fikri olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Ahmedhll ozgei ek gıda döneminde olabiliyor maalesef ıspanak çorbası yapın o zaman açılıyorlar Bir de bir çay bardağını geçmesin verdiğiniz öğün besinsizde kalmasın Bu ikisi de Kabızlığa sebepmiş
Alka ozgei Ek gıda dönemi ya canım verdiklerine dikkat etmeye çalış. Benimkide aynı oluyor . Biraz dikkat edince düzeliyor