CansuMF Başlarda emzik veriyordum sonra oğlumda pakukcuk oldu onu geçirmek için vermeyi bıraktım artık almıyor zaten ama bu aralar çok huysuz cok yoruldum hiçbir şeyle durmuyor yeniden emzige alistirsam mi sizce? Biraz uğraşırsam alir diye düşünüyorum
Serifekoc CansuMF benimki de alıyordu 2-3 gün vermedim dudağı kabardı diye unuttu şimdi veriyorum çıkartıyor almıyor öğürüyor kusacak gibi oluyor atıyor hep siz bi deneyin inşallah alır sizinki kimileri boşver emzik iyi olmaz dişleri bozar diyor kimisi de emziğe alışsa iyi olur rahat ederdin diyor ne yapacağını şaşırıyor insan 😊
CansuMF Dolores bazen cekiyor gibi yapiyor ama sonra dışarı atıyor biraz denesem alir gibi geliyor sanki