Nlvdgn Anneler bebeklerde demir ilacı ne kullanıyorsunuz .sağlık ocağının verdiğini kullanmdm.hangi marka ve kaç ölçek kullanıyorsunuz.kizim 6ay on gunluk
Aysimannesi Nlvdgn kilosu kadar damla sayısı şeklinde veriyorum.bestiron kullanıyorum bazen kabızlık yapıyor ek gıdayla toparlıyorum
DemirAlaz Nlvdgn ben demir damlası kullanmadım desem yeridir hergun demir ağırlıklı besledim 9. Ayda kan değerleri çok iyi cikti
Nlvdgn Aysimannesi AzraCemre evet daha çok bu iki markayı duydum.eczaneden mı alıyorsunuz internettn mi 🙂tesekkrler
livanurvealpinannesi61 Aysimannesi eczane de damlalar aşırı pahalı ocean Microfer 140 tl falandı ptt avm den almıştım ben. Hepsi burada trendyol yol güvenilir ben Bayadır İnternetten alıyorum kilitli kapak geldi Bi sorun yaşamadık hiç.