hasan_esra Hamilelikte vücudunuz da kararmalar oldumu olduysa eğer kalıcı mı geçiyorsa da ne zaman geçer
Minisinannesiii hasan_esra 2 ay sonra filan geçiyo benim ilkinde baya olmuştu hicbisey kullanmadim sadece kararan yerleri bastırarak lifledim öyle geçti
Sibel3455 hasan_esra doğumdan sonra geçiyor canım, benim geçti, göbek çizgim bile kalmadı çatlak zaten olmadı
Buglem789 Bende 1 sene oldu ne çatlagım ne kilo alımım hiç bieşyim olmafı gel gör ki genital bölgem ve bacak yanlarında kararmalar var ve geçmedi bunun için lazere gitmeyi düşünüyorum
hasan_esra Yigit_pasam inşallah ya çok kötü duruyor karnımda öyle sezeryan olduğu için hâla toplanamadi
Bsraaakrs hasan_esra ben doğum yapalı 11 ay olacak neredeyse geçmedi hala benim kol eklem yerimde bile oldu bembeyazdı tenim şimdi değişik olmuş kendimi sevemiyorum