Zeynep_Akan RaYaOm huysuzluk ateş falan olabilir diyolar ama bizde yarın olucaz inşallah bı sıkıntı olmaz
Deletedmom_33 RaYaOm ateş yapmıyor diye biliyorum. Bizde geçen cuma 3.dozu olduk hiç ağlamadı bile oğlum sade karmayı enjekte ederken ağladı bı sustu