elifugba şehir hastanesinde yaptırdık tam 2 aylıkken ve gerçekten cerrah çok başarılıydı ne bi kanma ne bi enfeksiyon ne de başka bişey olmadı kreminide hergün en az 3 defa sürdüm altınıda sürekli kontrol ettim kakasını yaparda bulaşır diye bence devlette bi iki gün araştırırsanız iyi bi doktor bulursanız özele hiç gerek yok hiç para da ödemedik kontrole de gittik herşey iyi dedi doktoru