ayseeeasln21 aslında beklemenizi gerektiren bir durum yok gebelik testi ile hemen öğrenirsiniz, ama eğer bebek istiyor ve negatif olmasından korkup erteliyorsaniz sizin kararınız, tabı her şekilde negatifi görünce kötü etkilenirsiniz, yukarda birçok arkadaş bu ay gecikme yaşamış, bir de gecikme yaşarsanız daha çok ümitlenirsiniz ama negatif hüsran yaratabilir, bence test alıp boşuna beklemeyin varsa çıkar 🙄