Normal süte geçmek istiyorum ama diğer sütleri almıcak diye tedirginim🥹 devam sütünü günde 2 kere sabah ve gece yatarken içer cok sevıyor. Ama artık bırakma zamanı geldi diye düşünüyorum.
Normal süte geçersem pastörize mi vermem gerekiyor yada günlük sütmü ?siz hangi sütleri kullanıyorsunuz?