Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık ve 1 haftadır değişik ağlama krizleri oluyor belli saatler arası. Sanki aşı olduğundaki ağlamaları gibi acı acı böyle 😔 Sakinleştirmek de çok zor oluyor. Uykusu olduğu için yaptığını düşünüyorum ben. Ama uyurken de çok ağlıyor. Ne yapacağımı bilemedim hergün aynı durumu yaşamak beni çok üzüyor. Çünkü çok ağlıyor ve çaresiz sakinleştirmeye çalışıyorum sadece 😔