aysenrrklm Merhabalar arkadaşlar Bebeğim 2 aylık bugun uyurken farkettim yüzü bacakları falan soğuk gibiydi Batmanda yaşıyoruz baya sıcak bura uyurken vucut ısısının böyle düşmesi normal mi acaba ölçtüğümde 36.1 oda normal mi bilmiyorum var mı bilgisi olan
Gul-42 aysenrrklm ön döşü ve ensesı sıcakta usumez ztn bebekler uyurken genelde bacakları kolları yyzu soguk olur bızlerınde oyledır
eylul19 aysenrrklm evet cok terledıgı ıcın hep vucudu soguk.ensesı bıle .sadece gobegı degıl.ztn bu sıcakta usunmez yanıyor heryer