Hanımlar bebeğim tam 8 aylık ve doğduğundan beri geceleri sadece meme için uyanıyor ağzına alıyor ve susuyor . İlk başlarda çok uğraştım kaç tane emzik aldım ama tutmadı . Şimdi gece o kadar uyanıyor ki acaba diyorum emzik tutsa daha iyi olur . Sizde sonradan emzik alıştıran varmı yada alışması için şunu yap falan dediğiniz bir öneri bekliyorum 🌺