Mommyyigit 1 yasına kadr ben kapya bıber puresı aldım ınt dem .1 yaısndan sonrada domatese basladıgımız ıcın tat ın organık domates salcasını alıyorum.makarnası ,kıyması ,etı ,tarhanası .arpa sehrıyesı falan organık ama .pırınc basmatı kullanıyorum.mercıkmekle bulguru da normal evden kullanıyorum gaz yaptıgı ıcjn onları almadım ztn vermıyorjm arada verıyorum