Arkadaşlar iyi akşamlar oğlum bezi bırakalı 1 ay oluyor 3 yaşında biz bezi bıraktığımizdan beri gece çok şık tuvalete kaldırıyorum yani kaldırmasam da altına yapıyor bu normal mi yani 3-4 defa kalkmaiz bı tanıdığım çok fazla dedi bı doktora git şekerink falan ölçtür diyo kafam karıştı benim normla.mi sizin çocuklarınizda sık tuvalete gidiyor mu biz gündüz de böyleyiz yediği ictiginden dolayı diyorum ama gece de çok kalkıyoruz şimdiden teşekkür ederim cevaplayan arkadaşlara