duzenbiryildiz Kızıma hem mutlivitamin hem balık yağı olsun diye almayı düşünüyorum ama zaten ilaç veya bu tarz takviye içirirken zorlanıyorum balık yağı kokusu olmadığı doğru mu kullanan var mı? Çiğnenen bişey olunca bir de emin olamadım..
ortasiolmayan duzenbiryildiz Ben oğlum için aldım canım hiç dert etme tadı güzel kokusu falan da yok çocukları rahatsız etmiyor jel formunda olduğu için çiğnemesi de rahat diş düşürürken bile sıkıntı yaşamadık
bybilgee duzenbiryildiz İki çocuğum var ikisi de kullanıyor daha hiç kokusundan tadından şikayet etmediler hatta hoşlarına gidiyo fazlasını istiyorlar:)))
-erCansu- duzenbiryildiz multi değilde normal olanını oğlum çok seviyor hatta bitaneyle ikna edemiyorum gerçekten portakallı jelibon gbi
Woody duzenbiryildiz içilen gruba göre daha düşük us degerleri.ancak hiç yoktan iyidir. Diğerleri içilecek gibi değil 🙈🙈
bybilgee duzenbiryildiz Tabii canım hem vitaminle bir arada olduğu için tek seferde bütün takviyesini almış oluyo hadi bide şunu iç diye peşinden gezmem gerekmiyo 🤣 🤣
duzenbiryildiz bybilgee Ben de tam o yüzden niyetlenmiştim zaten zorla ağzına sokunca bu sefer ilaçlardan korkutmak istemiyorum
bybilgee duzenbiryildiz Merak etme tadını bi kere alınca bir sonraki gün kendi istiyo nerde diye ben unutunca çocuklar hatırlatıyor bana nerde anne bizim balık yağı diye
duzenbiryildiz bybilgee Tamam ben bunu alır başlarım kızıma o zaman teşekkür ederim yorumlarınız için:) :*