Beycaamommy bende park beşik kullandım 19. Ayına kadar gayet iyiydi,oğlum çıkmaya çalıştı,örtüsnü vs top yapıp üstüne basıp çıkmaya çalışıyordur, sanki ringe cıkar gibi yapıp köşelerde tutunup ayağının tekini dışarı saldığı oldu. Montessoriye geçtim mecbur. SizDe 18. Aydan sonra dikkat edin derim.