Eysar zaten zorunlu bir aşı olmadığı normalde 1 yasta yapıldığı ama ülkeye Suriye ve Afgan girişi olduğu için devletin Bonus asi olarak koyduğunu söyledi ebemiz o yüzden ben yaptirmama kararı aldım. Şuan 8 ay 20 günlük zaten 9. Ayda menenjit asimiz var 2 doz üst üste yormak istemedim çocuğu