Ysmndmrl Crnkyr benim kızımda ilk alışında öyle olmuştu merak etmeyin birşey olmaz akşam çıktı ateşi o zaman calpol vermiştim
GokceOrmanci Beraninannesii kalça ultrasonu zor değil onu yormaz ama bence onu yaptırın çünkü aşıdan sonra yorgun olur bebis
Sibel3455 Crnkyr aşı olurken Bi mızmızlandı sonra kucağa alınca sustu zaten 2aylık aşı ateş felan yapmazsa 4 aylık ta yapmıyor yani bize yapmadı bakalım bidaki ay 6 aylık aşımız var sonra 1 yaşa kadar rahatız.