Merhabalar bebeğim şuan 14 günlük 3. Gününde sarılıktan fototerapi gördü ozaman mamaya başladık doktorun önerisiyle. hala sarılığı var fakat sütümde artış var mamayı bırakıp sadece süt mü vermeliyim yoksa sarılık durumundan dolayı mamaya devammı etmeliyim. Hep ilk 6 ay anne sütüne endekslenmişim sanki bebeğime zarralı birşey veriyormuş gibi hissediyorum. Tecrübesi olanlar yardımcı olabilirmi