bilmisanne Öğlen oldum ameliyat bezi aldılar ama acayip sızlıyor oluyorum sanki kaç günde geçer bu sizi ayağa kalkma vs tevrubeliler var mı
superanne2 bilmisanne ben 6sene önce olmuştum ilk gün ağrı sızı oluyor ertesi güne baya hafifliyor canım. Çok geçmiş olsun