Sedaatmaca Anneler bebeğimde bir aydır geçmeyen pişik var doktora da götürdüm artarsa kullanmam için ilaç yazdı ama artmassa kullanma dedi sorun şu ki geçmiyor azalmıyor ama artmadı da şükür bi önerisi olan var mı ilaç olur alternatif tıp olur
BenMathilda Sedaatmaca Geçmesi icin kullanmalısınız bence,çünkü mevcut mantar cok fazla rahatsızlık verir bosuna acı çekmesin yavrucak
Cemre26 Sedaatmaca islak mendil yerine pamuk kullanabilirsiniz havalar iyi hatta her bez değişiminde altını yikayabilirsiniz altını en az 10 dakika havalandırabilirsiniz.pamuklu bi muslin bez gibi biseyle kullanabilirsiniz.Iyi bi pisik kremi kullanabilirsiniz eger bunları yapıp geçmiyorsa beziniz pisik yapıyordur onu değiştirin derim bizde sleppy kullandık pisigi gecmiyodu en son çare prima premium care ile geçirdik şükür
Cemre26 Cemre26 Sedaatmaca buarada hamazing fito zlain yazmisti dokturumuz zlain içerisinde kortizon bulunmayan mantar kremi demisti kısa sürede gecirmisti tabiki boyle kremler ilaçlar doktorlar yazmadigi ve onermedigi surece kullanilmamasinda yarar var
Sedaatmaca BenMathilda şuan kullanmamalısın dedi verdiği ilacı Cemre26 altını direk yıkıyorum kuruluyorum havalandırıyorum doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum 😞muhtemelen allerjik bi şey gibi duruyo
Sedaatmaca Cemre26 evet kullanılacak çok mantar kremi var ama doktor önermedikce de çom cesaret edemiyorum
Helenikom Sedaatmaca bir de lansinoh göğüs ucu kremini sürün ben pişikleri bir tek onunla geçiriyorum aklıma gelmezdi burada okuyunca uyguladım şimdi gördükçe yazıyorum herkese
Beycaamommy Sedaatmaca pişiğe en iyi zeytinyağı ama mantar varsa muhakkak travazol yada excelderm öneririm
Beycaamommy Sedaatmaca mantar kremini hametanla karıştırıp sabah akşam en fazla 3 gün süreyle kullanırsan bir sıkıntı olmaz İnşallah
Sedaatmaca Beycaamommy hametan yeni aldırdım Beycaamommy hemetanı yeni aldırdım bakalım onu deniyorum şimdide