Kızlar takmım diyorum ama gercekten artık sinirleniyorum bebegım 6 aylık ve sadece anne sütü alıyor maşallah 🧿 sütümde fazla fazla neyse oglum 7.3 falan kilosu ama kim gorse bu cocuk cok zayıffff diye konusuyor. Amacım kınamak degil sakın kimse ustune alınmasın ama mama vererek şişmesindense annne sütü ile saglıklı olsun yeter. Gercekten zor tutuyorum kalp kırmamak için