Merhaba arkadaşlar oğlum 18 aylık yeme bozukluğu var ısırıp birşeyleri yiyemiyor iştahı yok çorba tarzı besleniyor oda çizgi film izlerken yanlış yaptığım şeyler var bu böyle gitmez düzelsin istiyorum varmı aynı yaşayan ? Ankaradayım varmı pedagog bildiğiniz destek olmak istiyorum cevap verirseniz sevinirim