@“minisinannesiii33” bebeğiniz 7. 5 aylıksa sarımsağı gayet güzel yiyebilir hatta haftada 1 kez en az siz de verin bağışıklıgını güçlendirir hasta olduğu zamanlar günde 1 kez bebeğe verebilirsiniz hem ateş düşürüyor hem hastalığı iyileştiriyor kendiniz de yiyerek bebeğin hastalığı atlatmasına yardımcı olursunuz ama tuz konusuna gelince ona dikkat etmelisiniz 1 yaş altında tuz önerilmiyor