Acemianneszn mesela 1 bardak süt koy ocaga üç kalık yulaf at lapa olur ama güzel oluyor. İçine kaysı incir de koyabilirsin hem süt yapar. Soğuk sütle de tüketebilirsin veya yoğurt yulaf yapabilirsin. Ben kendime yaptıklarımı yazayım
Göz kararı süt yulaf koyuyordum ocağa kaynadığında alıyordum ine bitter çikolata o mevsim hangi meyve varsa ondan atıyordum biraz da tarçın.
Ya da blenderdan geçiriyordum süt yulaf kuru kaysı kakao felan o da güzel.
Probiyotik alman lazım ki kabız olma bağırsakların düzenli çalışsın bu hastalıktan dolayı tuvalete korka korka çıkıyoruz bir de ağrı olunca yapamıyrouz ve kabız oluyoruz ondan probiyotik iyi gelir