Padfoot Kızım 10 günlük. Normalde gün içinde bir iki kere hızlı nefes alıp veriyordu. Ama bugün çok fazla olmaya başladı. Hırıltısı yok. Bir bilgisi olan var mı?
Fifaz12- Padfoot merhaba 60 saniye de 60 kere nefes alıp veriyorsa çok normal merak etmeyin bir dk tutun her nefes alışverişini sayın dikkatlice eğer üzerindeyse doktorunuzla görüşün bize doktorumuz öyle demişti
lceLady Padfoot Hiç kuvezde kaldımı? Bizimde oluyordu ama 1 hafta kuvezde kalmıştık ciğerlerine su kactıgından ötürü doktor zamanla nefes alıp vermeyi kendisi öğrenecek düzelecek demişti nitelikimde öyle oldu.
Padfoot Fifaz12- düzenli nefes alırken bir anda bu duruma geliyor. Saniyede 60 ı geçiyor. Acile gitmelik bir durum mu değil mi bilemedim
lceLady Padfoot bende cok takardım kafaya ama doktor normal derdi hep. Kalabalıga sokmadan cocugu yakınınızda saglık ocagı varsa bi gösterin isterseniz. Bu arada burnu tıkalı falan değil dimi
Efy Padfoot merhaba 2,5 aylık oğlum var arada oda hızlı nefes alıp veriyor merak ettim götürdünüz mü ne dediler
mrv129_ Padfoot oh şükür o zaman burnu hafif tıkalı oğlumun nefeside böyle olunca korkmuştum teşekkür ederim cevabınız için