2 gündür resmen yağmur sineği yağıyor Tekirdağ’a yağmur gibi tüm camlar sinek içinde evde klima yok mecbur cam açık olmalı açıncada her yer sinek oluyor küçücük küçücük buna çözüm bulan var mı ? Yağmur sineklerine ve birde salak gibi camın üstü sinek dolu diye sinek ilacını cama şıktım 😂3 kez sildim hala izleri geçmedi camdaki lekelerden nasıl kurtulurum