Melek2401
Eylul2018
Kargo ücretini sordum 13 lira tutuyo 38 e geliyo, sıfırı kargo dahil 40 lira, e birde havale eft ucreti olacak, karsi tarafin da kârına olmadiktan sonra ne anlami var, bu uygulamada kargo bedavaymis daha mantikli geldi. Gecenlerde bir tabak sattim burdan kargo tahminimden fazla tuttu ve karşı tarafa talep etmedigi halde kargo ucretinin yarisini havale ettim rahatsiz oldum cunku. Baska ne cikarim olabilirki. Neyse.Iyi aksamlar.