Kızlar bebeğim 11 aylık babası o günler yürütecine yenilemek istedi ve kendisine başka bir yürüteç aldı yürüteçi görünce sanki karşısında öcü var gibi bas bas bağırarak ağlamaya başladı neyse yürüteci oyuncakla değiştirdik aynı şeyi yeni aldığımız oyuncakları da yaptı eğitici oyuncak aldım bir de dişleri çıkıyor ona bağlıyorum onun haricinde normalde benim bebeğim öyle çok ağlayan bağıran bir çocuk değil ama korktu mu acaba bilmiyorum çünkü arada gece uyanıp ağlıyor yani küçük bir oyuncak telefondan ne beklersin ki onu görünce sanki öcü görmüş gibi hıçkararak aglıo artık kafayı yicem😭😭😭😭😭😭😭😭😭