Merhaba sevgili anneler,
Kızım 7 aylık aptamil 2 kullanıyoruz bir de ek gıdaya geçtik muhallebi, çorbalar vs veriyorum. Aptamil içtiğinde kesinlikle az da olsa kusuyor, ek gıda verdiğimde kusmuyor. Bu durumla karşılaşan oldu mi acaba ya da bilgisi olan? Şimdiden teşekkür ederim. Bebeğiniz ile sağlıklı mutlu günlere…❤️