Hanımlar 9 aylık bebeğim var tam olarak emeklemiyor geri geri emekliyor sadece gel gel diyor ama eliyle yapmıyor baba diyor kafasıyla hayır yapıyor ama bay bay alkış vs yapmıyor. Sizin 9 aylık bebekleriniz nasıl neler yapıyorlar acaba boşuna mı endişe ediyorum normal mi