Sallamayla uyutan anneler bebişleriniz uykuya geçirirken ağlıyormu yoksa direk dalıyorlarmı benim ki sallasamda ağlamadan uyumuyor birde parmak emmeye başladık o parmağı bulana kadar ağlıyor ben versem kabul etmiyor destekli uyku bile işimi kolaylaştırmıyor kaldı ki uyku eğitimi vereyim ataktan mı dır nedir bilmem zaten gündüz uykuları 30 dk yı geçmiyor sürekli kucakta valla yoruldum birde akşam acaba bu sefer kolay uyucakmı çokmu ağlayacak demekten yoruldum anlayacağınız uyku ile başım dertte bu günler geçiyor diyin nolur..