Sinemisssss kan değerleri normal cikti aslinda ama cok yoğun fiskirarak kusuyordu emdigini yediği içtiğini çıkarıyordu direkt yatis verdi doktoru. Hastanede ertesi gn 2 kez sivi kaka yaptı bi daha yapsa kaka testi alacaklardi ama yapmadi. Serumla toparladi tam teşhis yok su hastalik diye fakat viral bi salgin var dedi dr hatta sonra bana gecti bebegimden inanilmaz bi mide ağrısı ve fiskirarak kusma ishal oldu bendede. Banada serum takıldı oyle toparladim