Kızım bugün 1 aylık oldu yarin doktorumuza da danisicam ama sizin de yaptıklarınızı merak ettim gündüzleri 2 2.30 saatte bir gece 3 saatte bir emziriyorum daha ne kadar bu saat aralığında emzirmem gerekiyor sarılık çok hafif geçirdi şuan yok kilosu da çok iyi 1250 gr almış sadece anne sütü içiyor ama gündüz uykusunu bozunca uyumakta zorlanıyor saat aralığını ne zaman uzattınız annişler?