Kmlll Arkadaşlar bebeğim 2 aylık verem aşısı oldu ebe 3 gün banyo yaptırmayın dedi 2 gün oldu ama Antalya’da yaşıyoruz hava çok sıcak çocum koktu resmen siz neler yaptınız bu durumu yaşayan var mı bi de banyo yapsa rahatlıcakda napsam ki siz ve
pogacayanakk Kmlll alt temizleme pamuğunu ıslatıp aşı yeri hariç vücudunu silebilirsiniz ben öyle yapmıştım
sarmaliklahana Kmlll Kasım ayında 2.gün akşam yaptırmıştım kolunu ovalamadım cok şükür bişey olmadı ama siz bilirsiniz yine de 🤷
bebekmehmet Kmlll ben minik bir maşrapa ya su koydum içinede gül suyu aşı yeri hariç sildim heryerini 😊
Miranbaby22 1 gün daha bekle bence benim bebeğim de 2 gün oldu aşı oldu ama ben bekliyorum yinede koktu ama yapacak bisey yok