liyamira yalnız değilsiniz. Benim oğlumda 15 aylık, nasıl bir dönemden geçiyorsa hiç birşey yemiyor ve çok yemek seçmeye başladı kafayı yemek üzereyim. Önceden herşeyi yerdi aynı sizin gibi çeşit çeşit yemekler çorbalar yapardım ama şimdi ağzına sürmüyor. Geçici bir dönem olduğunu söylüyor herkes. Umarım öyledir.