Merhaba, benim oğlum 2 aylıkken idrar tahlili verdik idrarında kum çıktı hemen sonrasında idrar kültüründe enfeksiyon çıktı doktor erkek bebeklerde enfeksiyon nadir görülür dedi ve sünnet önerdi sünnet yaptırmayı düşünüyordum zaten en kısa zamanda yaptıracağız. Doktor eğer sünnetle enfeksiyon geçmezse böbreklere bakacağız dedi. erkek bebeklerde bu tarz durumlarda sünnet olunca düzeliyormuş yani size sorum şu bebişi böyle olan, sünnet olup düzelen varmı ?