Mirsim Kizlar kahveyi nasıl kalın yapiyorsunuz ?köpügunu sormuyorum ,suyu nasıl kalın oluyor ?bı püf noktası varmı acaba ne kadar kahve atsamda yine su tadı geliyor en sonunda dibe çöküyor telve
agns Mirsim kalın derken telvesi mi çok olsun istiyorsun o zaman kahvesini biraz fazla koymalısın kalın olur sanırım o zaman 🤭
fn2827 Mirsim kahveni değiştir.mehmet efendi ve Abdullah efendiyi kullanıyorum.hem güzel köpük oluyor hem su tadı gelmiyor. Bazı kahveler öyle malesef dibe çöküyor. Su içirşyor insana
Redeva Mirsim ben de çok düşünüyordum bunu sonra paket kahveyi bırakıp çekirdek kahveyi çektirip almaya başladım gayet güzel oldu. Keramet bizde değil kahvede yani :)
Minkpndam Kahvenizin markasına bağlı kalınlık ben dökme kullanıyorun baya kalın oluyor. Bi ara başka yerden almıştım kahvemi ne kadar atarsam ince oluyordu
pogacayanakk Mirsim kıvamından Bahsediyorsanız kullandığınız kahveyle alakalı bir durum o ben memleketimde kahveciden getirtiyorum kıvamı çok güzel oluyor Mehmet efendi falan bana göre tam kıvam vermiyor
TheBaby Mirsim Mesela 2 fincan diyelim tepeleme 2 tatlı kaşığı kahve atıyorum. Bir kez güzelce karıştırıp pişmeye bırakıyorum. Kaşık değdirmiyorum bi daha. Köpük olunca hemen fincanlara biraz döküyorum. Sonra tekrar köpük yapıp tekrar döküyorum. Bol köpüklü oluyor. 10 finca yapmaz yine şaşmaz yani. Hepsi köpüklü olur